საგაკვეთილო პროცესი

2023-1 ივნისი

 2023-კომპლექსური დავალება - ქართველ მხატვართა ჟანრები

2021 - კომპლექსური ინტეგრირებული გაკვეთილი

ნივთიერებათა მრავალფეროვნება -კომპლექსური 


2018-,,ერთი აგური კედელი“

2017-,,მეტამორფოზა”   პრეზენტაცია 

2015წელი ინტეგრირებული პროექტი გაკვეთილი  ,,თარგმანის სპეციფიკა და პოეტური ინტეგრალები

ინტეგრირებული საგნები:  ინგლისური ენა ქართული ლიტერატურა რუსული ენა ხელოვნება და ლიტერატურა

მასწავლებლები:   ინდირა კოსტავა,  ლალი ლარცულიანი,  ლალი ჩარკვიანი, თეა სულაბერიძე და ნინო გედენიძე  

2014- ,,ჰაგიოგრაფია“ ინტეგრირებული  გაკვეთილიt

2014 წელი-  ინტეგრირებული პროექტი-  ,,ღვთაებრივი პროპორცია  ოქროსკვეთა ვეფხისტყაოსანში

ინტეგრირებული საგნები: მათემატიკა, ქართული ლიტერატურა, მუსიკა და ხელოვნება.

მასწავლებლები :  მზია გორდელაძე, ელენე კოხრეიძე, ბელა აკობიძე ნინო გედენიძე და თეა სულაბერიძე

მასალები

2013 წელი - ინტეგრირებული პროექტი-,,ჰაგიოგრაფია და შუა საუკუნეების ხელოვნება“- ინტეგრირებული  საგნები - ქართული ლიტერატურა. ხელოვნება და მუსიკა

მასწავლებლები- მარინა უკლება , თეა სულაბერიძე და ნინო გედენიძე

2012- წელი -,,სიტყვა, ხაზი და ფერი“

მასწავლებლები:  თეა გურაბანიძე,  მზია გორდელაძე  და თეა სულაბერიძე

2012 წელი-  ,,სინათლით გაჯერებული ფერი  ხელოვნება  ,  ქართული ლიტერეატურა,  მუსიკა და ფიზიკა

მასწავლებლები: ზურაბ ბართაია , თეა გურაბანიძე, ნინო გედენიძე  და თეა სულაბერიძე

2011 წელი  ,,პორტრეტი და პეიზაჟიქართული ლიტერატურა , ხელოვნება და მუსიკა.  მასწავლებლები: თეა გურაბანიძე, თეა სულაბერიძე და ნინო გედენიძე

2011 წელი -,, რომანტიზმის ეპოქაქართული  ლიტერატურა  მუსიკა და ხელოვნება.

მასწავლებლები:  მარიამ გოდუაძე, ნინო გედენიძე და თეა სულაბერიძე

2011წელი -რუსული და ხელოვნება - ინტეგრირებული გაკვეთილი

2011წელი- ,,სიტყვა, ფერი და ხაზი“X კლასი 20.12. 2011  ინტეგრირებული პროექტი

ქართული ლიტერატურა,  მათემატიკა  და ხელოვნება

მასწავლებლები: მზია გორდელაძე, თეა გურაბანიძე და თეა სულაბერიძე

მასალები

მთის წყარო  -ინტეგრირებული გაკვეთილი  

Комментариев нет:

Отправить комментарий

სარჩევი

1. ჩემ შესახებ 2. საგაკვეთილო პროცესი 3. პროექტზე დაფუძნებული სწავლება 4. პროფესიული განვითარება 5. მოსწავლეთა მიღწევები 6. ელექტრონული მას...